Egy nappal a hivatalos idopont utan (esett az eso szombaton), vasarnap levonatoztam Brightonba, hogy megcselekedjem amit megkovetel a haza ;)

(Legalabb nem kellett kerulgetnem a tobbieket, mert mar mind otthon voltak. Simon baratom reggel 6os indulassal es este 6os erkezessel lenyomta a teljes tavot, ami nagyon tisztesseges teljesitmeny 4 Km szintkulonbseggel)

GPS-be indulasi/erkezesi koordinatak betaplalva, eloszor meg kellett keresnem a Devil's Dyke-nak nevezett helyet, ott van egy metszestpontja a South Downs Way-el. Ez egy 100 merfold (160Km) hosszu turautvonal, aminek egy 35 merfoldes szakaszat tekertem vegig a szinten tengerparti Eastbourneig. Az ido nekem kedvezett, es ezzel nagyjabol fel is soroltam a pozitivumokat. Harom defektem volt, az a sziklas-gyokeres-erdos szakasz elegge megviselte a jarganyt, a meredek vizmosasoknal tolni kellett, nem volt mese. Voltak tempos fuves domboldalak is 60as szembeszellel, igazan mokas erzes szaguldani lefele a birkak kozott orditozva :) Bar a keriteskapuk miatt elegge darabos volt a mozgas, legalabb volt idom gyonyorkodni. Deltol este 9ig tekertem, a hatso gumit 15 percenkent pumpalnom kellett mert eresztett, a 21 sebessegbol 12 volt elerheto a valtobeallitas hianya miatt. Ha a teknika az ember ellen fordul, az gond. ;)

Kepek itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://montizom.blog.hu/api/trackback/id/tr82194350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása